mandag 28. april 2008

Mere loppis

For en tid tilbake var jeg hos skrothandeleren i byen vår. Og jeg kom meget fornøyd tilbake derifra. På den time inne på lageret så fant jeg en god del som jeg godt ha kunnet tatt meg hjem..men litt må jeg sette igjen til neste gong.........Denne gamle krydderhyllen MÅTTE jeg ha!!. Fra jeg var barn husker jeg min kjære nabo hadde en slik hylle på kjøkkenet sitt. Den beundret jeg allerede da..

En gammel smijernslampe uten skjerm sto slik alene i en krå å ventet på en eier. Det måtte bli meg det..Det fulgte med ledninger og slikt,men de skal jeg skifte ut. Var å handlet en lampeskjerm på http://corneliashus.no/ men den passet desverre ikke =(, den var jo så pen ...



Her har jeg malet den med sort emaljelakk, glansen kom tilbake og pen blir den nok til slutt når jeg finner lampeskjermen jeg vil ha.


3 kommentarer:

Tulipaner og krystaller sa...

Hei og god tirsdagskveld. Takk for koselig kommentar på bloggen min.
Den krydderhylle er kjempefin og nostalgisk. Husker også en slik fra barndommen. Koselig.
Syns også du har en koselig blogg, så jeg linker deg.
Titter snart onnom igjen.
Ønsker deg en fortsatt flott uke.
Hilsen Marit.

Magdalena sa...

hei på deg! ja spennede med loppesaker...
skal forhåpentligvis på loppis på lørdag! ha en sommelig langhelg...

Travelling Finnfjording sa...

Hei. Dem har ei sånn lampa (svart) på brukthandelen her. Huske ikkje pris, men mellom 5-700 kr. Trur eg kjøpe den :)