onsdag 30. april 2008

En blomst til deg...

Den 29.04.08 er en merkedag for meg og barna.. Deres pappa og min elskede samboer hadde kunnet blitt 40 år i går. Men han ble knappe 32 år. En mann i de beste år i sitt liv, døde brått bort ifra sine kjæreste han hadde . En pappa med omsorg og snillhet som ingen kunne måle seg med. Og en kjæreste en har bare en gang av i livet. Store begivenheter uten pappa`n det er da det største savnet dukker opp, ett solidt ankerfeste som gir tryggheten for et barn til å selv vokse seg stor på raushet,kjærlighet og trygghet. Årene har gått, tiden former nye gleder,men savnet og tankene om hvordan livet kunnet ha vært,de er og blir innimellom hverdagslige ting. Sånn er livet uansett, fordi vi blir påminnet at livet er skjørt,men verdifullt. Dette var en tanke for dagen...


2 kommentarer:

Magdalena sa...

dette rørte meg sterkt...
Føler sterkt med dere!!
Mistet min forlovede i trafikkulykke i 1985, føles som det var for noen dager siden...
Du virker sterk, ta vare på barna slik han ville ønsket!
god langhelg!
klemmer fra magny!

Frida sa...

Jag beklagar verkligen djupt. Läste det med tårar i ögonen. Jag förlorade min käreste för fyra år sedan. Han blev 20 år,omkom i en militärolycka. Det är oerhört tufft att gå igenom sådana här saker. Det är bland det jobbigaste man kan göra. Du verkar vara en stark person! Jag tänker på dig!
Kramar Frida