torsdag 3. april 2008

Perfect Home



I går kveld hadde jeg invitert en god venninegjeng hjem til meg. Samtidig kom en konsulent for å vise frem sine produkter for Perfekt Home. Mange fine ting som vi damer setter pris på. Det var god stemning rundt bordet,kaffe og kaker og handelen gikk godt. Som vertinne fikk jeg 2 telysestaker, og for god handel av alle fikk jeg et produkt til halv pris. Valgte ut en stor lysestake,måtte da selvsagt kjøpe en selv,da hadde jeg 2 av de. Pene er de og de skal få stå på spisebordet mitt.

3 kommentarer:

Linn's lykke sa...

Dæm va så fin!!!!! Kor høg e dem? pris? ååååå heldigris :-)

Noralill sa...

kjempefine lysestaker! Kjekk blogg du har...kjem nok igjen..

KOS OG litt KAOS sa...

Heisann! Så kjekt, da er du en av de som får noe i posten etterhvert! Fint om du sender meg adr din til sasaina@hotmail.com.
Lysestakene var knallfine!

Fortsatt god helg!