lørdag 13. juni 2009

innimellom regnskuran..

Krampa tar meg litt innimellom når værgudene slår seg vrang... No når det er sommer, hvor er solen?...I dag har det regnet i bøtter 0g spann, men utpå ettermiddagen ble det heldigvis noen timers pause.
Fikk plantet litt, og ryddet på arbeidsbenken ..Herli!! Et gammelt hjerteformet hengelås har min utkårende kommet hjem til meg med..mon tro hva han tenkte med det...hihi!!;)

Krydderurtene er frodige, noen nye graniumer har fått kommet i jorden:) Samtidig er blomsterertene lagt i vatn såå nå venter jeg på at et nytt espalier skal lages..kremt.!! Har fått laget et de siste dagene og der ble det plantet sukkererter idag..Effektiviteten var på plass da det var oppholdsvær :)


Sinkbøttene har jeg både fått av slekt og funnet utpå åkerkantene, litt sjarm med slitte kanter og bulk å rust er tingen!



4 kommentarer:

Line Merete sa...

Kjempe fine sinkbøtter, og fin benk :)helgaklem fra finstad

Anonym sa...

Så fint du får det. Får bare håpe det ikke regner vekk nå da. Vi har slett ikke vært heldig meg været her i trøndelag så langt i år. HEldigvis holdt det uten regn til langt på dag i dag også.

Magdalena sa...

heia...
hvordan står det til???

nydelige bøtter,- flotte!!!!
har selv en som vi bærer ved i den på labnsdtedet.
kos deg videre,- klem***

Anonym sa...

Hvordan går det med deg nå? Er formen fin?