fredag 13. februar 2009

"Helgemodus"...

Det er travle tider for mange av oss for tiden, litt bloggtørke blir det av slikt. Har mange prosjekter på gang;)..så tiden strekker ikke helt til...men guud så arti:)!! Denne helgen er det arbeidshelg, fotballkamp i Trondheim, Valentiners-dag å prosjekt maling av soverom. Innimellom må vi huske de små der ute som strever med all snøen som laver ned., her utenfor kjøkkenvinduet er det kø dagen lang..så koselig å ha disse meisene på besøk.





Her har mine små tatt helg:) sliten etter ei lang uke på skole å ute i snøen. Skal en labrador ta en liten lur så er framom vedovnen en god å varm plass:...!! skjønn den som kan...haha de er snåle da:)!! helst ligge oppå også, for selskapskleine er de. God helg !...



4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan For en herlig blogg du har. har kikket igjennom bloggen å storkost meg. Vakkert sted dere bor på. legger deg til listen min slik at jeg kan følge deg vider. Flotte hunde har du også0)

Nyt helgen Klem Kerstin

Bo med Lena sa...

Takk for hyggelig hilsen! Link i vei:)

Vi har en Flatcoated Retriver og den elsker også å ligge så langt opp i peisen som mulig.

Linn's lykke sa...

Hei gode nabo :)
En liten utfordring te dæ på bloggen min

Magdalena sa...

hvordan går det, har du snødd ned eller...?