mandag 8. desember 2008

Inspirert...

av alle ideene inne på bloggene..det er mange med jern i ilden fortiden. I år har jeg lyst til å sy nye gardiner til kjøkkene, de gamle er utgått på dato..så lysten til å finne symaskinen borti kråa er stor. Men hvor er dagene hen.? I morgen kveill skal det skje..;) Idag har vi vært på shopping, noen julegaver ble heldigvis unnagjort, så nå er det ikke mange igjen. Takk og pris for det. Noen nye butikker ble oppdaget, og dette var det jeg fant... noen fine knapper..litt julete. Kan hende de blir brukt på gardinene..jeg får se..
Har forresten funnet ei gammel dør............ den måtte inn i stua..hehe...jaja måtte jo selvfølgeli finne på en smart forklaring på hvorfor.....svettersvetter.... Men jeg syntest det ikke ble så aller værts, og det ble godkjent:))


Egentli skulle den ha fått litt bedre plassering, men får se hva jeg finner på senere. Den passet best akkurat der nå.

2 kommentarer:

Linn's lykke sa...

Kjempefint, kjære nabo!!! Den døra kom godt te rette no når alt fra rundvasken va på plass :)
Koslig me litt sying og no da, trur at de bli fine gardina på dåkk te jul! Her syes det iherdig og, litt julegaver og litt egenglede!

Magdalena sa...

åååhhh dååån... så vakkert med døra slik... så god idè!!
stor klem og takk for hilsen fra deg~~~~
ja og skjønn helg til deg og dine...