fredag 2. mai 2008

God helg!..



Her nyter vi govær i massevis, får håpe det enno fortsetter noen dager fordi nå begynner jeg å komme etter i hagen. Har idag vært hos noen helt ukjente men snille folk som ønsket å kvitte seg med et drivhus . Tenk det da!! Skulle få det gratis hvis jeg kom å demonterte det selv. Så det bars av gårde, jeg og sønnen på 16 år brukte 3 timer på å demontere hele greia. Drivhuset er ikke akkurat nytt, mangler noen plater, så det skal bli spennende å se om det er å få satt opp igjen... Men det er verdt et forsøk. Spørs om mannen i huset hjelper meg med det da..........Ønsker alle bloggere en riktig god helg!!

1 kommentar:

Magdalena sa...

ja koselig med drivhus!! så trivelig å sette frø,- erteblomster er min favoritt...
(har også drivhus)
Nåhar jeg vært hos mine gamle foreldre ( men de er full av energi...) i langhelgen , der er sååå koselig! viser bilder i bloggen!
Jeg fortalte FRIDA i sverige om deg, ho mistet
kjæresten sin for noen år siden.
Det er ikke alltid livet SMILER til oss, noen føler aldri de får smil... men du virker sterk! så er det så viktig at du står på for de flotte barna dine!!snakkes... Klemmer fra magny :O) :)